Melodifestivalen är här!

Ja så har melodifestivalen då kommit till stan, och därmed färgas hela vår värld i regnbågens alla färger med betoning av rosa. (så denna sida passar ju fint in i den bilden:-)) Själv har jag en insider i form av en schlagerreporter som har backstagepass plus inträde till samtliga fester under festivael här i Karlstad, hur coolt är inte det då!  Men men man får väl inte följa med honom ändå så man får väl höra skvallret i efterhand.
Denna reporter stailade jag för övrigt om till hans stora idol Lena PH för två år sedan, vid ett större evenemang. Inklusive stativ och egendesignad rosa klänning!  Det var riktigt kul. Så vi får väl se om hans stora dröm om att få träffa denna gudinna går i uppfyllelse.

Jag vill bara avluta med att säga: LENA, YOU ARE THE BEST!!

Dagens tips: Nu vintertid blanda lite fuktkräm i din foundation så att din hud inte krackelerar under dagen!

"Ja jag vill leva la dolce vita........"

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill hitta en bra underlagskräm överhuvudtaget!! jag blir tokig på att inte hitta rätt nyans!!!

2006-02-21 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback