OS-Guld!

Ja Sverige har officiellt tagit sju OS-guld, grattis till oss! Men jag vet att vi inofficiellt har tagit åtta... det åttonde sista i grenen vänner. Detta lag-guld har mina underbara vänner kämpat ihop, tappert till sista kvinna. Det är svårta att ta upp några enskilda prestationer, men för att ni ska förstå hur mycket jag uppskattar er ska jag försöka.

En av mina underbara vänner, vi kan kalla henne Maria för att hon heter så. Hon har för att hjälpa mig ringt till min barnmorska, suttit i telefonkö i tjugo minuter, för att försöka fixa mina små lyckopiller! alla som försökt nå de svenksa primärvården förstår vilken bedrift detta är...

Eftersom jag är lite virrig och inte riktigt vet vad jag ska bli när jag blir stor har jag bestämt att åka till Dublin ett tag, för att kolla om jag passar bättre där... men var har jag gjort av alla mina saker? jo de ni ; ) jag har en rad supergulliga vänner som tillfälligt adopterat både fotölj, byrå och skrivbord. jag har inte så mycket saker men det känns mycket tryggt att de få grejer jag har, har det bra hos Jess, Tess och Malin... På tal om Malin, hon körde ett hårt träningspass för min skull i lördags. Bättre flytt-kvinna får man leta efter. Vi ska inte glömma någon alla har tagit medalj på sitt vis. Cleo, Cleo är Cleo, det vill säga en härskarinna på vänner fronten! Trots att mitt hjärta är ganska helt nu, hoppas och vet jag att jag får kinesa på din soffa  igen om lusten faller på. Och på tal om "vanliga" os-guld, Tack för igår Marie! hoppas att jag kan flytta tillbaka till mitt rum igen när jag kommer tillbaka, att ha en granne som du skulle göra vem som helst lycklig...

Vissa kanske tycker att det är töntigt att skriva ett inlägg om hur mycket man uppskattar sina vänner, säger bara. De har inte mina vänner!
På tisdag blir det ett sista vänner för min del för ett tag, ses då om inte förr.
Till alla mina lovelings, puss och tack!
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi kommer sakna dig ditt lilla spöke:)

2006-02-27 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback