Överaskningskalas!

Igår gjordes Vänner-kvällen i hemlighet om till överaskningskalas för Marie. Hon fyller 25 om inte alltför länge och eftersom Hannah lämnar landet (nå't med SÄPO, vet inte riktigt vad) så hade vi lite kalas igår hemma hos mig. Hedersgästen hade ingen som helst aning om det!! Det var jättekul när hon plinga på och jag gick ut och höll för ögonen på henne, ledde in henne i köket och sedan började vi skrika fram "Ja må hon leva".  Sedan tyckte hon om sin present också! Ännu bättre!!!

Kvällen framskred med mycket skratt och snack. Den andra höjdpunkten var när vi på drygt en timme lyckades snickra ihop en blinddate mellan två andra kompisar!!!  Vi bestämde plats och tid sedan är det upp till deltagarna själva att bestämma aktivitet!!

Nu är det dags för seminarie!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Jess

Ja det var en mycket lyckad kväll! Men Hockyn var ju katastrof, men vad annars hade man kunna väntat sig??

2006-02-22 @ 10:31:37
Postat av: Marie

Ni är helt underbara:) tack så mycket för igår!

2006-02-22 @ 11:01:30
Postat av: Hannah

Säpo... nja så illa är det inte. Underbar kväll igår vänner, hur tråkigt skulle det vara utan er!

2006-02-22 @ 14:13:06
Postat av: Sanna

Om jag ska vara en av eran bästis i fortsättningen så vill jag hemskt gärna bli bjuden nästa gång..hmmm.

Postat av: Hannah

Sanna, du är alltid med in spirit...

2006-02-23 @ 08:10:34
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Är jag??!! Okej, då är jag lugn och fiiiin som Gloom skulle sagt..

2006-02-23 @ 12:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback