Premiär!!

Jaha så gör jag då äntligen premiär på denna blogg!! Ni känner mig men jag tänker inte skriva vem det är, det får ni lista ut ändå....mystiskt va!
Jag tröttnade faktiskt på att sitta och kolla på hockey nu och faktiskt känns det som jag överskridit min sportdos ända fram till nästa OS snart! Ja jag kanske inte är någon sportfantast men seriöst hur glammigt är det egentligen med sport, ja om man inte är riktigt känd då förstås. Men det lär jag aldrig bli, inte inom sport i alla fall! Jag har nämligen noll bollkänsla samtidigt som jag faktiskt ska erkänna att jag är en aning bollrädd. Nu är det ju så att det finns sporter utan boll, tänker ni nu, men jag väljer helt enkelt att bortse ifrån det för då har jag i alla fall något att skylla på.

Ja kanske inte världens mest meningsfulla inlägg men men.. Jag ska avsluta med vad som kommer bli mitt signum på denna blogg: dagens sminktips!
Om det är en sak du ska ta med dig på krogen när du ska ut,för att bättra på makeupen så är det LÄPPSTIFT! Denna underbara produkt kan tjäna både på läppar kinder och ögonlock om det så behövs. Resultatet blir tufft och fräscht.

Vet ni vem det är nu...hihi!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Kan du vara Janne Grönwall?

Postat av: Frallan

Kan du vara Stig Strand?

2006-02-21 @ 10:19:17
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Hannah

Hjärtligt välkommen! Som vi har väntat... nu är vi kompletta.

2006-02-21 @ 10:40:41
Postat av: Sanna

En till, det här blir ju bara bättre och bättre!!
En till bästis att klubba vid styrelsen nästa fredag!!

Välkommen baby!

2006-02-21 @ 12:43:55
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback