Psykbryt och semlor...

IDAG och bara IDAG får man äta semla!! Men okej då jag har ätit kanske två innan, men ,men, man kan inte alltid vara perfekt. Jag gillar ju att få presenter  innan julafton också så det så.

Jag har haft psykbryt över ett grupparbete idag. Jag förstår inte att denna typ av tortyrmedel fortfarande får användas på svenska skolor och då framför allt på universitetet!! Det är en sådan outhärdlig smärta att inte få ha kontrollen över hela arbetet själv utan istället vara tvungen att förlita sig på att andra människor gör vad de ska för att arbetet ska ros i hamn. (även om jag tror att min grupp kommer göra det, eller hur Jess & M). Nu kanske ni förstår graden av egenkontroll som jag kräver över mitt liv. Visst låter det lite hysteriskt :-)). Ärligt talat är det nog bara en sådan dag idag då ingenting känns riktigt okej. 

Så jag tar min semla och äter den med andakt, för det är det bästa med denna dag!

Dagens sminktips: Kan inte låta bli att göra en liten lista. Topp tre ögonskuggor (har typ prövat alla kan jag lova!!) 
1. Colour dose- Lancome ( vattenfast cremeskugga, som sitter som berget)
2. Löspuder skuggorna- Face (bäst till fest!!)
3.  Singelskuggor- YSL (schyssta färger, bra hållbarhet)

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag gör så gott jag kan! =)

2006-02-28 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback