Rallytider

Och en väldigt skön fredag! Solen skiner, mitt humör är på topp och det är rally i stan. Detta är den stora grejen här uppe i de värmländska skogarna varje år. En riktig folkfest. Själv kan jag inte skvatt om hästkrafter och växellådor men det är väldigt roligt att se stan leva upp lite mer än vanligt. En massa team i sina färgglada sponsorjackor, japaner med kamerorna i högsta hugg och ett ombyggt torg. Men det bästa av allt: uteserveringarna har öppet igen för en helg! Får se om jag hinner förbi en sväng. Om inte annat så ska jag kolla på folket som sitter där på vägen hem från jobbet. Nä, nu får jag jobba på så jag hinner ut i rally-yran! ha det!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en supebra fredag!
Själv sitter jag och smygtittar på en naken karl som hälsar på hos "fönstertittarna"..

Postat av: Hällesåker

Du bor i en über-gärdsgård...då var nästan Hellesåker bättre eller ;o)

2006-02-04 @ 02:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback