Ska det inte vara roligt....

Jag trodde det skulle vara roligt att gå på universitetet, man har trots allt valt det själv. Men just nu suger det! Skolan kryllar av folk, svårt att plugga därför. Sen är det denna dag då alla ska vara romantiska och gulliga, mitt bidrag. Jag har pussat Lisa på kinden och kramat Per. Kanske ska jag göra något mera, vi får se. Hur gör djur?

Tror att Sverige vunnit något i OS, massa folk skrek och klappade i händerna i Gläntan på lunchen. Men vad vet jag, jag bara längtar till det är över.

Hoppas mina kära KDchicks har en underbar dag iaf, ja alla andra oxå självfallet. På torsdag ses vi alla hoppas jag. Marie, hur va spat? Hoppas att du och Hanky kommer på torsdag.

kram så länge
//Hannah
ps. vänner onsdag? eller är det framflyttat till torsdag?.ds

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är inställd på Vänner på onsdag. Ge mig besked om vad som gäller!!

Postat av: hannah

Blir hos mig. Jag skippar föreläsningen om utbrändhet, helt ok. ska vi träna något först? kanske bt med Karin vid 16.30?

2006-02-14 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback