Slippa plugga tips...

Ja är det någon som har ett bra tips så är jag idel öra. Att skriva uppgifter om ångest sammankopplat med gruppuppgifter är inte det hottaste jag kan tänka mig nu. Det finns olika typer av människor (jag vet kdchicks, det är Hjert-varning på denna...), men jag menar när man ska lösa uppgifter. De som kommer med idéer, de som jobbar på mitten, de som slutför. Snälla gud kan du inte ge mig en slutförare nu?! Mitt case handlar om hur man ska lösa problemet på en arbetsplats när en medarbetare luktar illa, så illa att de andra inte vill jobba med honom. Försöka hitta aktuell forskning på detta ni...

Men solen skiner nu, kungen är inte här, alla är inte glada. Man kan helt enkelt inte få allt. Snart får jag sticka och träna, detta är min ljuspunkt. Snart har en skoldag passerat, utan något gjort, och aldrig skall den komma åter. Tur e d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback