Sol och vårande!

Tänker jag börja med så fort tillfälle ges. men jag tänker fortfarande hålla stenhårt på det som min mamma lärt mig: inga vita byxor innan Valborg!! Detta är en osviklig moderegel!!

Anledningen till titel och innehåll på detta inlägg är för att solen skiner som aldrig förr här i Karlstad idag. Detta motiverar starkt en hemgång från jobbet redan vid tre. Hålla J i handen och promenera lite mysigt på stan med varsin latte. Sedan kolla in lite grusskor eftersom ett annat säkert vårtecken visat sig: Utomhusträningen med fotbollen har dragit igång! Denna härliga vår!!!
Sen ska jag nog hem och ta fram min Isabelle Christensen-klänning som jag tänkt ha på festivalen på lördag. Måste ju känna in om det är denna jag ska ha på mig eller om det ska vara något annat. Men ni får hålla med om att det nästan måste vara klänning eller väldigt mycket glitter och paljetter då man ska iväg på sån't evenemang som melodifestivalen!!!

Dagens frukt: Äpple
//Therese

Kommentarer
Postat av: cleopatra

Ja klänning med paljetter är ett måste på schlagern. Om man inte kör på tema då som vi gjorde vid förra festivalen i Karlstad, då var det 60-tal som gällde!! Det var riktigt kul att få se ut som Audrey Hepburn för en kväll!! Men det verkar ju vara Marilyn Monroe som är inne i år med tanke på Graafs look förra helgen!
Jag säger bara "go for glamour!"

2006-02-21 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback