Utseendet har ingen betydelse...

Nu kanske mina underbara KDchicks blir gäälna, men jag blev bara för trött på det rosa... Har nu provat nästan alla mallar som finns på blogg.se, vi får se hur länge sidan får ha denna röda kulör. vad tycker ni? Spelar det någon roll?

På lunchen idag pratade vi om sorlekar, ja om de har någon betydelse menar jag. Riktiga tjockisar spelar ju roll. En god vän berättade om när hon skulle flyga till Malta. I stolen framför sitter en ca 150-200 kgs kille. När maten väl kom, kunde denna enorma koloss inte fälla ner bordet. Han fick vackert vila matlådan på den enorma hängbuken. Han kan inte ha sett sin snopp, inte ens i spegeln, på flera år... De som satt brevid honom tyckte nog att storleken spelade roll, de fick nämligen kraftigt reducerat utrymme från hans sida.

Själv är jag livrädd att bli tjock, livrädd för riktiga tjockisar (Ja Jess, tänk om de sätter sig på mig och gör pickenickdöden!) och livrädd för små ettriga pianister...
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag säger bara; omväxling förnöjer!

2006-02-16 @ 13:35:49
Postat av: Hannah

En nere, två till att övertyga...

2006-02-16 @ 14:03:06
Postat av: Sanna

Jag surar faktiskt lite!!
har ni glömt av att jag är eran nya bästis??!! Bara för att ni har ett liv vid sidan av bloggen så betyder inte det att jag har det...
Vart är ni??
SKRIV!!!

Postat av: Therese

jag är faktiskt lite kinkig över färgbytet... Håll ut Sanna. Snart kommer mina betraktelser fårn helgens första schlagerdeltävling!!!

2006-02-20 @ 08:47:06
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Frallan

Tess, han med enmansorkestern var INTE med i tävlingen, likaså PH´s mickstativ!
Och de du trodde mest på, Kuddkrig & Samba-flopp-låten kom inte vidare utan sist!
Bätter lycka nästa vecka!

2006-02-20 @ 09:05:15
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback