Är det Hästens man ska ha eller?

Det skulle kunna vara en fantastisk torsdag. Det är det också, förutom att min nacke har frispel. Måste man ha en anatomisk hästenskudde för att sova som den prinsessa man är? Har fått massage och så, men det är värre varje morgon. Plågsamt, men nog klagat.

Nu ska jag slå på min verbala-inkontinens och få ihop den sista uppgiften till min kvällskurs. Har sisådär lust, men ska det bli några skandaler till helgen kan det vara bra att vara färdig med plugget. Bra är det iaf att universitetet inte kryllar med folk. Vilket även betyder, ingen god vän att fördriva tiden med när man inte vill plugga och lägga pannan i djupa veck. Med tanke på hur länge jag kommer att bli tvungen att plugga, blir jag nog aktuell för botox redan vid 26. Nu går det inte att dra ut på det längre...måste studera.
Ha det bäst!

Dagens bästa! Lunch på Vero, vinst varje gång.
Efterlyser fortfarande de andra kdchicksen!
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback