Helg igen?

Gud va tiden går fort! Det är redan fredag. Känn som om det var igår jag låg och vred mig i sängen med måndagsångest... Beror kanske på att jag varit ute på vift mycket den här veckan. Två dagar på kontoret av fem möjliga..

Nu sitter jag och väntar på att det ska plinga på dörren. Min kära väninna Anna från Uddevalla kommer strax. Vi ska ha en av våra underbara tjejhelger. Shopping, fika, god mat, ansiktsmasker, vin och fest. Visst låter det bra? Sedan skall hon ju också lägga sitt omdöme om J... Tror han blev lite nervös eftersom han gick nu precis då han fick veta att Anna var på ingång :-) Man kanske inte ska berätta att ens kompisar längtar efter att träffa ens pojkvän för att bedöma honom.. Eller?
Nä, nu ropar tvättstugan! Ha en bra helg!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Fralle

Bank-Anna....??
Fråga henne om räntorna....;o)

Postat av: Marie

Ha en superskojig kväll tjejer!! Skulle velat vara med men ska satsa på att bli helt frisk den här gången. Och Therese, kom ihåg mina visdomsord så du inte skrämmer J, du vet vad jag menar:)

2006-01-28 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback