Hur raggar man?

Ska man ragga på krogen eller? Själv har jag en raggningsreplik som jag bara längtar efter att få använda. Vad sägs om, det är efterfest i mina brallor, och du är bjuden... Själv tycker jag att den kanske är aningen rättfram. Men samtidigt, vill du följa med hem på te känns ju inte heller helt uppdaterat. Frågan är ju vad man egentligen vill... Hoppas att det är flera som har några bra förslag på repliker, jag vet att J väntar med spänning att jag skall prova ovanstående på lämpligt offer.

I helgen har jag fått:

1. En ny sambo, den förra är ju ute och turistar på varmare breddgrader.
2. Ett frieri, man 80+
3. Mycket ont i kroppen och knoppen, varför känns det som om kroppen har dränerats på allt vatten och håller på att gå sönder innefrån efter en utekväll?

Att det blev något bloggat idag är ett under! Alla som pratat med mig idag vet att jag inte kan prata sammanhängande. Som Per brukar säga, jag bara ler håller med och tänker på något annat. Hoppas att alla mina stackars vänner gjort detsamma idag.

Snat är det nog dax att avsluta denna dag, och hoppas på bättre lycka imorn.
Kram på er alla blogglovers
//Hannah


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker att man ska säga rakt ut vad man vill, inga konstigheter liksom...
Ni är så roliga alltså!! Dessutom läser jag det ni skriver högt för mig själv med eran dialekt och då blir det ännu roligare..

Postat av: Hannah

Med dialekt blir allt roligare! Min syster brukar laga mat och tänka/prata som mat-Tina. Hon menar att allt smakar godare då...

2006-01-30 @ 14:10:41
Postat av: Therese

Sanna: det roliga är att det bara är en av oss som är här ifrån Värmland och hon har inte så konstig dialekt (Marie) Jessie och Hannah är från dalarna och jag är från Gbg-trakten... Så dte ,åste vara en väldigt konstig dialekt du läser med ;-)

2006-01-30 @ 15:10:53
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Haahha, jepp, skit konstig!!
Men rolig!

2006-01-31 @ 19:18:47
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback