Jaja jag är sist....

Hej! Jag fattar poängen... Nu är jag också här, den sista av de fyra, i vännernas gäng!

Såg ett väldigt intressant program ikväll, zappade lite, en familj med 13 barn (!). Helt seriöst. De köpte mat per år för 150 000:-, förstår ni hur mkt pengar det är. MÅNGA besök på Vero..... Man borde visa den i skolan när man pratar om preventivmedel. Det är som den äldsta dottern i Tomten är Far till alla Barnen sa; Man behöver bara gå in i rummet för att vilja köra med dubbla kondomer!

Imorgon är det den stora dagen; Plågis (för att använda ett välkänt Fralle uttryck, och ja alla vi läser FrallesBlogg ) Hon som jobbar med borren...... Ryser vid tanken..... Hoppas att man överlever...

Snöar gör det också. *suck* det är inte lätt.
Nej men vad var det Tessi sa, Om man ler så får man ett leende tillbaka. Åh vad jag ska le hos plågis imorgon!
God natt! // Jess





Kommentarer
Postat av: Frallan

Plågis...haha...tror jag myntade det uttrycket...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback