Snö överallt!!

Vaknade imorse och finner mig själv insnöad... Iaf enligt min definition. När jag väl kommit till jobbet och skriker ut i korridoren att "vi är insnöade" skakar mina arbetskamrater bara på huvudet och undrar vilken planet jag är från. Inför nästa vinter sk ajag överväga att fråga om jag får jobba hemifrån i ett halvår under vinterperioden.

Igårkväll var det spänst och snabbhetsträning med fotbollen. Det var jobbigt. Mycket mage... men jag får se beach-06 framför mig så går det nog bra. Idag blir det Boot Camp med sekretariatet. Är tydligen lika jobbigt som det låter... Men efter det är det bara härliga grejer kvar :-) Tapas, gott vin och mycket trevligt sällskap i form av J. Kan veckan avslutas bättre? Hoppas alla ni andra får en trevlig helg!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Einemark

Jag vill gärna se bilder på er allihop...så jag kan sätta poäng... ;)

//Joel

Postat av: Therese

Lgger upp en imorgon Joel. Om du inte ger mig höga poäng så är vår vänskap över ;-)Du vet väl att jag fick en 8:a av tio möjliga då treorna satt och bedömde de nya ettorna på Fässberg?

2006-01-20 @ 14:34:31
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag gillar din idé om att jobba hemifrån, haha! Du är rolig!!

2006-01-20 @ 19:09:58
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback