Trött för mindre..

Igår skulle jag flyga till Sundsvall för att ha möte. Gick upp okristligt tidigt och begav mig med taxin till flygplatsen. Efter incheckningen halkade jag mig ut till planet som skulle ta mig till Arlanda. Sen satt jag där... Tydligen var banan för hal så det gick inte att lyfta. kul, verkligen skitkul.... Konstigt nog så kunde Köpenhamnsplanet lyfta från samma bana... Detta förbryllade oss passagerare en stund, sen somnade vi om. Kom fram till Arlanda iaf. Fick då en positiv nyhet. Anslutningsplanet till Sundsvall var försenat om vi sprang så skulle vi hinna! Kommer fram till rätt gate och får beskedet att det är stängt. Så där står vi precis i en dålig film och glor på planet vi skulle ha suttit på genom fönstret... Men men, SAS är ju så snälla och bokar om oss till 11.40 planet. Som naturligtvis blir försenat... Summa summarum, tre timmar i Sundsvall och 10 flygrelaterade timmar. Kändes så totalt ovärt!!

Dagens positiva: Satt bredvid en kille som hete Björn Goop på flyget till Stockholm igår. Verkligen skittrevlig, förmodligen för att han är uppvuxen i Lindome och Rävekärr. Tydligen travkusk. Kände igen hans efternamn och då sa han att det förmodligen var för hans pappa, Olle Goop. Björn skulle tydligen till Stockholm och spela in en reklamfilm för ATG inför OS. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt..är han med i dne där reklamen med "esset" & "greven" mfl...när de ska rida ponny!

2006-01-19 @ 10:11:32
Postat av: Therese

Ja, han är det berättade han. Det är han som ger dem instruktioner om hur de ska köra.

2006-01-19 @ 10:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback