Vild i sängen? Jag?

Denna morgon sa J men sin allra ljuvaste stämma "jag tror jag vet varför jag vaknar så ofta på nätterna" Han fick något gutturalt ljud tillbaka från mig som betydde ungefär "jaha, varför då?" "Det är för att du sover här och att du ligger och sparkar på mig" Jag sa naturligtvis förlåt för att han vaknat klockan 3, 4 och 5 imorse pga av min kickboxning men samtidigt påpekade jag att jag inte kunde rå för det. För det kan jag ju inte!! Men han verkade inte ta sin sömnbrist så hårt så snart var det glömt.

En stund senare var det iaf dags att gå upp och jag sträcker på mig lite kattlikt. Råkar nudda vid tavlan som hänger vid sidan av sängen och bang! så rasar den ner! Kändes som om J bara fick vatten på sin kvarn angående min våldsamhet i sängen...

Funderar nu på att starta en stödgrupp för personer som lider av spasmer i sömnen och ofrivillig klumpighet i största allmänhet. Någon som vill vara med?

//Therese

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag går hemskt gärna med i den stödgruppen. Kan du tänka dig att dra igång en grupp som stödjer människor som pratar i sömnen också??!!

Postat av: Therese

En sån tur du har! Då jag också ibland lider av sömnprateri kommer stödgruppen även att ta emot personer med denna åkomma!

2006-01-25 @ 15:05:04
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Sanna

Torsdagar kl. 17.00??

2006-01-25 @ 16:06:01
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag kan ansluta mig nu... vet att jag talar i sömnen ibland. Inatt blev det värre! Jag har drömt om mitt X hela natten, han har varit med i varje dröm. Fattar inte, vaknar och tror att det hänt på riktigt. Vi har inte hörts på flera år, helt plötsligt dyker han upp överallt. Jag behöver HJÄLP!

2006-01-26 @ 15:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback