Nedräkning

Som alla märker är det lite tunt med inlägg på bloggen i sommartid. Antar att det hör sommaren till. Nu kommer det nog att bli ännu glesare från min sida. Idag är nämligen sista dagen innan det är dags för 4 veckors härlig semester. Allt känns så lätt idag. Jag nästan flyger fram i korridorerna.

Ikväll ska jag och J fira att semestern börjar. Restaurang och bio, klassiker som fungerar jämt. Irriterar mig lite på att jag "tappat" bort ett bio-presentkort (lugn Jonas, inte det jag fick i julklapp). När jag väl kommer ihåg att jag har såna saker och kommer ihåg att jag ska använda dem då har jag lagt det någonstans där jag inte hittar det. Mycket irriterande ska jag säga.

Nä, nu ska jag börja städa lite på skrivbordet och i mailen! ha en bra sommar allihopa och kom ihåg att solkyddsfaktor är bara för mesar!!!

Sommarkramar
Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en underbar semester!!

2006-07-14 @ 15:14:30
Postat av: Jess

Njut verkligen! Kramar

2006-07-19 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback