060606

Japp Sveriges nationaldag!

Har i Dublin firade vi den med att se premiaren av the Omen. Celia den lusen lurade mig och sa att det var en thriller.... Ni som kanner mig vet att jag blundar nar jag ser Harry Potter, han vi inte namner vid namn ar faktiskt skitlaskig! Med detta i atanke kan ni ju ana hur mycket av filmen jag sag. Forsta gangen jag sag sjatte sinnet sa min davarande PV att han sett sjatte sinnet och jag bara tredje, eftersom jag blundade typ halva filmen. Jag blundade mera nu... Marie, du skulle nog alska den. Du far ta med dig Hanky och se den.  Till er andra vanner, se X man eller Prime istallet mycket roligare.

nu maste jag pysa
hejda
hannah

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart jag ska se den! Jag älskar ju skräckisar och har sett de alla de andra OMEN-filmerna..Läskigt men nervkittlande härligt!!

2006-06-08 @ 13:04:29
Postat av: Anonym

Vet ni vilket yrke som är det bästa så här års? Jo, det är att vara lärare... jag älskar mitt yrke!! Bara några timmar kvar nu tills avslutning på Nyköpingsslott nu och ja.. sedan är det äntligen sommar, på riktigt!!

Sommarkram från KK

2006-06-08 @ 13:12:38
Postat av: Hannah

Marie: akta dig, jag fick sendrag i benet och kallsvettades i tva timmar. men du ar ju en tuffing, du klarar det.

KK: snart komemr du till oss, langtar. njut av ledigheten, kanns som om du behover den... kram till alla

2006-06-09 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback