I Jämtland...

Hallå där!

Temat för veckan ar chocka kroppen. Först har jag "valt" (läs, blivit hotad med arvlöshet om jag inte kommer) att åka till föräldrarnas hus i Östersund. Omställningen från Dublin en underbar stad full av vänner och saker att ta sig för, till Östersund den tråkigaste staden i Sverige är ganska stor. Men jag ä int bitter! Tänkte att jag skulle ta tillfället i akt och gå på en detox-kur. Har aldrig gjort detta tidigare, så prova kan ju inte skada... Återkommer med rapport om detta fungerar.

Jnja, tog nog i lite hårt. Päronens hus är ju ganska mysigt. Har som en del av min rening precis kommit ur bastun, efter att först tagit en lång promenad med familjens byracka. För vem behöver egentligen sol och värme när man har ett nytt lager värmande fett (baby-guinnes och polarna back-boobs) och en spa-avdelning med bubbelkopp och bastu...

nu maste jag nog sluta innan nagon obehörig kastar allt för långa blickar på mitt lilla inlägg. tack pappa för trådlöst internet, nästa inlägg ska bli fran hängmattan. den som lever får se.
kram hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback