In the states

Hej hopp!!
Som sagt var, sa kommer det har ett inlagg utan prickar! Igen..... Men denna gangen fran Jess. :)
Flygningen gick bra, lite blasigt nar vi skulle landa i Newark dock... Ska inte ljuga och saga att jag ahde vilopuls nar vi val taxade in. Det var nog snarare maratonpuls. Men hej, Jag overlevde ju! Det ahr nu gatt tva veckor sedan denna handelse, och jag ar sa himla glad att tiden gar fort, for det innebar hem fort som bara den. Jag saknar alla dar hemma, men en viss K har fortur i kon! Sa har pa midsommaraftonsnatten sa kan jag latt saga att jag saknar Svenska jordgubbar, de har smakar mest plast. Det enda som ajg fortfarande gillar ar tropicana apelsinjuice. Annars ar det mest plassmak pa allt... Vattenmelonen gar ocksa i...

Jag kopte salta pingviner pa taxfree som jag garna tar en om dagen av, sa att de racker hela min vistelse. Overkonsumtion ar ju inte bra... Sa en om dagen har jag portionerat dem till, detsamma med mina Extra tuggummin, silverpaketet. Ett om dagen, i varsta fall tva... Det later som om det inte finns nagot att ata alls har, det ar dock fel. Det finns for mycket det ar det som ar problemet....!
Imorgon bitti tar jag nog bussen in till NY och gar omkring lite, ar ledig sa det ska val passas pa. Provade skitsnygga svarta jeans forra veckan som jag nog ska inforskaffa denna vecka... Det blev lite annan shopping forra veckan. Smink, underklader och bikini. Sa shoppingen ar det definitivt inget fel pa!
Nej horrni, nu ska jag ga och sova, det ar ju en dag imorgon ocksa! GLAD MIDSOMMAR PA ER!!!!
 Kramar till er alla! //// Jess

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej vännen!
Kul att höra från dig. Hoppas din midsommar blev kanon utan jordgubbar och stångresning...
kram hannah

2006-06-25 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback