Morr åt ansvarslösa cyklister!!!

Min absoluta gullegris nummer 1, min lille lillebror ligger på sjukhus!!! Han går på fotbollsskola så här på sommarlovet och idag var det första dagen. Då blir han på/överkörd av en cyklist och har fått ett stort jack i benet!!! Så nu ligger han på barnakuten och sys!! Jag skulle allt vilja träffa den där cyklande skithögen och säga honom ett och annat!! Man cyklar inte på den som jag älskar allra mest i hela världen och gör så han får åka till sjukhus!! Då får man en väldigt arg storasyster efter sig!!! Ikväll ska jag prata med lillebror och höra hur det gick till och sen börjar mina efterforskningar på den skyldige. Grrr och morr på dig som inte kan cykla ordentligt!!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var inte jag! Jag cyklar så snällt och försiktigt!

Hälsa honom att han skall krya på sig!

2006-06-19 @ 16:10:32
Postat av: Hannah

Lille Vicke då! galna cyklister borde ju kölhalas i inre hamn!

2006-06-21 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback