Prickarna är tillbaka!

Hej på er!

Nu är jag tillbaka! Kom till Stockholm igar em (japp jag hann till matchen). I morse väcktes jag tidigt av en herre vid namn Marlon, det ar underbart att vara faster. Nu är han på dagis och jag ar fri att fortsatta min hemliga kärleksaffär med familjens espressomaskin. På dessa futtiga små meningar har jag nu lyckats skriva utan prickar på varje bokstav där det ska vara prickar... jag vänjer mig nog snart. Lite läskigt var det att vakna i morse, hade glömt var jag var och var övertygad om att jag var sen till jobbet. Men icke, jag ska vara ledig i flera veckor och bara njuta av livet. Skulle Sanna ha några förslag så är de hjärtligt välkomna. Imorgon styr jag kosan mot Dalarna för lite traditionellt midsommarfirande, få saker är sa mysiga som en midsommarmiddag under äppeltraden i vännernas trädgård.

nu ska jag promenera in till stan och träffa Linda, det var ju sisådar ett halvår sedan vi sågs...
ha en underbar dag alla vänner, vart ni än är
/Hannah

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen hem Hannah, du är efterlängtad!!!

Snart ses vi i Leksand :) Can´t wait!
Rosévinet står på kylning, jordgubbarna mognar, solen håller på att gå upp. Allt bäddar för en underbar sommar tillsammans...

2006-06-21 @ 11:34:55
Postat av: Jess

Hej!
Skont att du ar hemma igen! Nu ar det min tur att sakna prickarna.. .Latt for missforstand!
Vi ses snart ocksa, i augusti men det gar fort!
Kram kram

2006-06-21 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback