Recept på en lyckad kväll...

Det var ett ganska bra tag sedan jag kom med recept, eller bloggade om matlagning i största allmänhet, så håll i er. Jag har lyckats marinera majskolvar, skrapat ihop en gucke och allt detta utan så mycket som ett plyttesår... Sen har mamman och systern bidragit med andra delar av middagen, men det var inte så noga.

Ikväll kommer vänner på middag, vi ska grilla i faderns nyinhandlade gasolgrill och sitta ute om inte regnet börjar ösa ner. Attans vad jag ångrar min detox nu, då det ligger en flaska skumpa på kylning brevid en flaska gott rosé. Skam den som ger sig, en vecka ska jag kunna hålla mig iaf. När jag kommer ner till Karlstad befarar jag att allt jag missat i dryck kommer att kunna tas igen i glada vänners lag. Malin, Tessi, Anna och alla ni andra känn er träffade.

Nu är jag beordrad att delta i hatt-paraden. Japp min familj är galen.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Fralle

Är detox samma som botox?
Tessan...blire nån kräftis i år eller??

2006-06-29 @ 12:50:55
Postat av: Hannah

Fralle: nästan... botox slätar ut i pannan, detox slätar ut på insidan. eller iaf nästan, rena ska det enligt produktbeskrivningen.

2006-06-29 @ 15:32:25
Postat av: Therese

Fralle: Kräftis planerat till 12/8! Men du får dubbelkolla med Josse och se om du är bjuden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback