Sista natten i min egen säng på 71 dagar.....

Hej alla bloggläsare!
Nästa gång jag skriver ett inlägg kommer det att ske med frånvaron av å,ä och ö. Jag åker nämligen natten till lördag... Sommaren skall tillbringas i West Orange, New Jersey. 20 minuter från Manhattan... Jag klagar inte! Däremot så kommer jag att sakna den svenska sommaren, min säng, mina vänner från alla hörn i Sverige (och Irland) och sist men absolut inte minst min prins K.
Jag bloggar när jag kommer fram så ni kan hålla koll på mig! Massor av kramar till er alla!
Ps. Imorgon är det opponering på uppsatsen hela dagen, och jag har ont i magen och försöker komma på bra ursäkter till varför jag inte skulle behöva infinna mig på universitetet..... Men det går inge bra.... Ses där!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Din lus! jag blir lipig nar jag tanker pa att vi inte kommer ses nar jag kommer hem. tur att det finns telefoner. ha det underbart och ta hand om dig. vi hores snart igen. massa kramar och sa

2006-06-09 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback