Betyget

Så där! Tillbaka i Karlstad och på jobbet. Lovade ju att ge ett litet referat om helgen. Särskilt då det gäller J: första möte med den beryktade "släkten". Tyvärr har jag inga smaskiga detaljer att komma med! Allt gick jättebra! Alla tyckte om honom (och förstod honom också! Jag behövde inte agera tolk en enda gång!) och min släkt visade upp sig från sin bästa sida! Pratade precis med farmor som ännu en gång berättade att alla tyckte så mycket om honom. Hela lilla farmors kalas var jättetrevligt. God mat och dryck. Sedan blev det lite fotboll med kusinbarnen. Det var väl där J stötte på störst patrull. Det ringde i hans telefon och när han svarade fick han "jött" kort av mitt fyraåriga kusinbarn. Detta tog honom hårt men han smälte det ganska snabbt.

Idag blir det lite in-lines igen! Hur härlig som helst!! Förstår mig bara inte på handledsskydden! SÅ som jag vill ha dem och som är bekvämast är tydligen fel sätt att ha dem på! Men än så länge har jag inte behövt erfara hur det känns att ramla med dem på det ena eller andra sättet *ta i trä*.
Ha en bra dag i solen alla!!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback