Del av den storre bilden?

Hej hopp alla bllovers!

Solen skiner i Dublin och jag har dumpat paronen pa hotellet for lite smygrokning och blogging...

Har i Dublin haller Sensus pa med vad man kallar folkrakning. Jag har, for att inte bli botfalld fatt fylla i ett formular pa ca 4 sidor. Exempel pa fragor: ar du vit eller svart? vilken kyrka/religion tillhor du? var jobbar du? vad tjanar du? hur lang tid tar det dig att ta dig till jobbet respektive hur langt ar det? vilken utbildning har du???

Snacka om att de har koll pa mig nu alltsa... man havdar att detta ar for att man ska kunna forbattra samhallet nu nar Dublin vaxer sa mycket. jag undrar vad vi skulle kalla det hemma i Sverige, vad hande med RF 2:2???

ja ja, jag vill inte ha mera boter sedan jag fick en pa Luasen pa 45 euro, sa jag fyllde snallt i.  men snart ska jag dra dem vid nasan och aka tillbaka till hemlandet. Snacka om att vi ska sippa rose och sola mina kara vanner!

Nej, paronen vantar. vi hores alla glada!
/hannah

Kommentarer
Postat av: Therese

Hannah, jag längtar så jag kan dö!!! Skriver i ett mail vad J sa när han fick höra att du skulle komma hem till midsommar ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback