En tung sondag efter en rolig lordag...

Halla alla BLlovers!

Har precis tagit mig hem efter en mycket lang arbetsdag. Vissa dagar ar langre an andra, denna var langre och ett halft. Kan ha nagat att gora med att det blev en ganska vild fest igar. Matta har aldrig varit mitt mellannamn... hade min forsta lediga lordag pa lange, underbart. den dags strosande pa stan, med lunch i parken och ol-fika pa cafe en Seine slutade med en brakfest hos en av mina jobbarkompisar.

Forrasten, hangel pa cafe ar det lagligt? lite pussar och sa, men par som haller pa att suga av facen av varandra borde bli utkastade pa gatan! na jag a int bitter! men lite snuskigt ar det faktiskt. Lyckades ta mig tillbaka till cafet senare pa kvallen med en bunt av mina glada vanner. kvallen sprang forbi och det var dags att ta sig hemat. inte en taxi i syne, iaf inte en som var ledig for oss som ville upp till Rathmines. Da kom en av killarna med den lysande iden att vi kunde ta hast och vagn, sagt och gjort. Helt underbar upplevelse. Jag vet att delar av Irland inte fick elektricitet forans pa slutet av sjuttitalet och att ladet ibland ar lite av ett u-land.  Hoppas dock att de aldrig gor sig av med hasten och vagnen.

nu ska jag hem och snooza
/hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback