God Morgon och Frukost

Jag är sååå seg på mornarna. Klockan MÅSTE snozas minst en halvtimme. Sen kan jag bara inte sätta mig vid bordet och äta frukost, för då infinner sig ett lätt illamående, utan jag måste vara uppe en stund innan jag kan närma mig ngt som överhuvudtaget kan liknas vid frukost. Detta innebär att min klocka ringer ca 45 minuter innan jag egentligen ska gå upp... ch när man funderar på det så inser man att man skulle kunna sova 45 min längre istället för att hålla på så här, men jag kan INTE komma upp utan att ligga kvar och mysa lite. Sträcka sig som en katt. Vakna och verkligen känna igenom hur kroppen mår. Det är kvalitet. Nej min klocka kommer att fortsätta ringa ca 45 min innan jag går upp!
Det finns ju undantag då man MÅSTE gå upp, men det är ju alltid förhandlingsbart. =)
// Jess

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill med, vi har ju samma syndram... saknar att sitta och sorpla kaffe vi ditt frukostbord. det ar FOR lange sedan. kram kram

2006-05-18 @ 11:57:33
Postat av: Hannah

Ja jag vet, innan du sager nagot. det var jag som akte forst, ok...

2006-05-18 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback