Jag är nog den enda som är glad idag....

.... att det regnar! Det är så skönt! Jag och alla andra allergiker tycker att detta är kanon. Allt pollen försvinner ner i marken och det går att andas igen. Därför var jag uppe med tuppen och åt fruskost med balkongdörren öppen, svinkallt men jag kunde andas. Sen fick jag lite recept förnyade, hämtade mitt nya pass (så smidigt föresten!). Sen stannade jag och köpte mer mjölk eftersom den tog slut igår till våfflorna. Och gröt utan mjölk är inget jag rekommenderar! Dessutom har jag hunnit diska! Det ser lovande ut inför mitt uppsatsskrivande nu resten av dagen. .. Eller så var detta allt... Hoppas inte det för då får jag det körigt sen!
Måste nog planera in en promend i regnet i eftermiddag också! Vad synd.....  =)
// Jess

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan vara lite glad för jag får använda min söta stövlar när det regnar. Lite sur blir jag över att jag inte kommer sitta på en uteservering och dricka mitt vin ikväll utan det blir utomhus men det blir nog lika kul ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback