Pollen och Pollen och Pollen och....

I år vaknade min härliga pollenallergi igen! Tjoho. Det är ju nästan underbart! En härlig vår framför mig där ögonen ser rödgråtna ut 24 h om dygnet.... man får passa på att gråta lite nu och skylla på pollen.... =)
Helgen kommer att bli toppen! Mina töser hemifrån är här och hälsar på i ett Karlstad som visar upp sig från sin allra bästa sida! Heja! Det blir glass vid Timmys, och lunch på Carstens. Sedan grillning på sommarro!
Ha en underbart helg alla bloggare!
//Jess


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vada, kan man redan ata glass pa Timmys??? jag vill med. far noja mig med Ben and Jerrys i solen pa trappan. kakdegen ar god Jess, men jag foredrar chokladfiskarna. halsa toserna! kram

2006-05-05 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback