Premiär!!

Först vill jag bara tacka jessie och Sanna för ert "ramfebersstöd" igår. Det var två (3 egentligen men den tredje kände jag) som kom och lyssna. Det var tydligen dålig uppslutning överhuvudtaget på det olika föreläsningarna så det berodde nog inte enbart på mig :-)

Nu till det som rubriken antyder; idag har jag vår premiär på mina vårskor!! Jag är faktiskt lycklig i dem!! Vet att det låter helt absurt men vissa plagg/skor/väskor kan få mig att känna ren och skär lycka. Så även dessa små (nåja inte så små med tanke på att storleken är 39) bedårande ballerinaskor i gammelvitt tyg med små röda blommor och en klarröd rem..

Hoppas få ha dem på mig när jag ska gå och shoppa i götet på lördag tillsammans med J. Tänk va fina vi kommer vara då!

Lämnar rapport efter helgen hur J:s första möte med mina päron+resten gick. Stackarn ska ju faktiskt få träffa hela min släkt eftersom resan hem har som syfte att fira farmors 75-årsdag.. Kan bli mycket intressant :-) Moaha ha ha!!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback