Rampfeber

Fick inte se så mycket av min snygge J på träningen men några skymtar fick jag allt. Som tur är träffas vi ju också på fritiden så då kan jag glo så mycket jag vill :-)

Nu ska jag snart iväg och hålla min yrkesföreläsning för andra gången. Första gången gick bra så jag rider på den positiva vågen idag också. Har ju ingen aning om hur många som kommer. kanske 0 eller kanske 15, vem vet? Känner den där bekanta känslan av lätt nervositet sprida sig i magen nu.. Vet också att det är en positiv signal, iaf för mig. Dags att köra igenom materialet en gång till innan jag går bort. Wish me luck!

//Therese


Kommentarer
Postat av: Jess

Det fixar du galant! Föresten vill du dela en dubbelstol med mig på claratappen kl.15.15 Torsdag?? Snacka ikapp lite... =)

2006-05-03 @ 21:39:30
Postat av: Sanna

Gud vad roligt..älskar att prata inför grupp.. Du är säkert jätte duktigt. Du verkar vara en sådan person.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback