Sista maj och förkyld!

Hur kan det hända? Förkyld är man under vinterhalvåret inte när det snart är sommar! Egentligen kan jag ju inte hitta orsaken hos mig själv utan det är J som smittat mig. Så nu får jag börja luska hur han har fått en förkylning. Fast det är ju tydligt nu om någon gång: Göteborgare är av lite hårdare virke än värmlänningar. J ligger kvar hemma i sängen med sin förkyldning istället för att gå till jobbet med den och slita för brödfödan.

Förövrigt tror jag att jag vet när man har mailbombat någon. Det är då personen i andra änden skriver:
In future for all queries relating to call for tenders can you use the tenders email address as I will be going on leave soon and my colleagues don't have access to my private mails but they can access the tenders mailbox.
Hmm, tur att jag är bra på att låta bli att uppfatta pikar!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback