uppmarksamhet!

Jag vet inte men jag tor att de har tagit bort lite av alternativen for oss basbloggare. Alla andras bloggar ser sa mycket piffigare ut an varan... Maries stovlar fick mig att vilja lagga till lite mera farg. Nu nar blogg-Sanna har andrat sin sida kanske vi kan ha denna tills nagon av mina darlings kommer byta...

Jag vill nog igentligen bara ha lite uppmarksamhet, jag kan jag med fast jag ar utanfor landet. Problemet ar dock att jag inte vet om jag vill komma tillbaka annu. Vad ska jag gora vannerna? jag saknar ju er massor, men vet inte riktigt om jag vill aka har ifran annu. Samt att man tjanar ju s amycket mera pengar har... Sen undrar jag var Cleo har tagit vagen! mitt bloggliv kanns tomt utan Cleo!

Just nu sitter jag tvars over gatan fran den bla dorren dar det star 48. Jag ar ledig idag och tankte ta mig en liten morgonpromenad (ja jag vet att det inte ar morgon langre, man jag har bara druckigt kaffe annu). Fa saker slar ju Sundstarundan, men Steves grona i stan kan nog... maste forsoka ga bort den vodkaredbull jag drack till middag. Om Tessis nya liv bestar av traning, bestar mitt nya liv av vodka och redbull! Tiffany varning jag vet Malin. Och Jess vad ska jag gora nar detta livet kommer tillbaka ocjh jagar mig?

nu ska jag rusa, eller iaf smaspringa
hores snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lev livet! Ha så kul du bara kan och skippa ALLA måsten, det är så tråkigt att leva sunt.

Postat av: Gloom

Jasså, kan jag inte?

2006-05-24 @ 14:09:21
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: karin

Hannah! jag ÄR (en) tiffany! Var i Norrköping för några veckor sedan och sprang Vårruset. Gun var inte med så det blev ingen pizza denna gång men nästa kanske... en capricosa eller två, why not? Jag planerar att vålgästa dig och Malin i juli, lagom tills du kommer hem.. får jag söva på din söffa då? Kram KK

2006-05-26 @ 22:10:33
Postat av: Hannah

Karin! Aaaa vad roligt! klart du far kinesa hos mig, jag har ju en ny fin lagenhet. hoppas jag... Tror att den ar fin iaf, Tessi och Jessi sager det. Attans vad vi ska dricka redbull da. kram!

2006-05-27 @ 18:38:58
Postat av: Cleo

Har inte varit inne på bloggen på jäääte länge, shit va fin den har blivit!!Bra jobbat vem som än fixat det. Har mina misstankar om vem :-))

2006-05-29 @ 15:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback