Då vet vi

Har suttit som en galning i en kvart och uppdaterad aftonbladet.se. Detta för att de halv två skulle publicera vem som leder Melodifestivalen 2007. Jag är nöjd med valet; Kristian Luuk.

Anledningen till att jag så desperat velat veta detta är att jag kom över biljetter till le grande finale i Globen 10 mars. Ja det är sant! Jag kommer vara på plats! Inte de bästa platserna naturligtvis. Jag menar om man kommer fram på telefon 3 minuter efter att biljetterna släppts så är man ju gôrsen och får ta vad som är kvar :-) Men likväl, jag och min 12-åriga kusin kommer vara där. Kanske ska göra en räkna-ned-kalender? Nä, får nog ta och koncentrera mig på julen först och efter det Melo-07.
Over and out!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag som trodde att det skulle bli Niklas Wikegård och Peter Jidhe som skulle leda det i år...

Kul att du fick biljetter till spektaklet!!!

Postat av: Malla

Åh vad roligt att gå på melodifestivalen!!!

2006-11-02 @ 15:16:10
URL: http://vargungen.blogg.se
Postat av: Fralle

Grattis vännen!
Jag vet ju att Melo är större för dig, än vad Gud är för pastorn! Så detta måste väl räknas in i Top 5 av "Livets bästa" Mockel dig!

2006-11-02 @ 16:44:41
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback