Det går framåt...

Vissa tar myrsteg, andra älgkliv.

Jag har tills för typ en sekund sedan inte haft någon TV, en Nokia 3110, inget bredband och tidigare bodde jag i en källare lite lagom på undantag sådär. Men igår hände det, Bredbandsbolaget ringde! Nu har jag bredband 2 megabite elller vad det nu heter, för endast 99 kr/månaden dessutom. Som ni tidigare läst har jag även en ny lur, som det tom går att svara i. Jag bor numera på andra våningen i en alldeles egen lägenhet. Jag har egna köksmöbler och sover i min egen inhandlade säng. Min mor myser åt alla mina vuxenpoäng. Själv tycker jag att det ska bli roligt att kunna blogga hemifrån. Kanske skaffa MSN och så. Sen lovade Jocke på bbb att jag skulle få en sådan grej att jag kan surfa i hela lägenheten, (äntligen kan jag ligga i sängen och porrsurfa, som jag längtat!) samt antivirusprogram och fri instalation. Han lovade att gubben som ska fixa det inte kommer att lämna mig innan allt är fix! good stuff!

Självfallet fick jag lov att ringa och kolla med proffsen Marie och Henrik och detta var en bra deal, vilket de sa att det var. Tur att man har kunnigt folk att fråga, Per vet inte ens vilken hastighet han och Jess har...
//Hannah
ps. jag har redan hittat kryphålet om jag skulle vilja säga upp bredbabandet innan bindningstiden är slut, gött. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback