Tidig morgon!

Jag är redan på universitetet, och så trött är jag inte! Underbart, denna dag har börjat bra. Trodde jag hade glömt en lampa på i morse, men det var Sune-sol som förärade oss med sin närvaro. Trodde även att det var ett skämt när Markus sa att det var sju minus, men det var det inte... Vi gjorde livet lite mera spännande, i bästa hipp hipp-anda körde vi iväg utan att skrapa rutan. Nu har jag kollat runt lite på bloggar och www.asos.com. Dagens sura är att jag inte passar i några av deras klänningar! med ett midjemått på 69cm och höfter sisådär 100cm, samt inga större behag, har jag lite problem med deras storlekar. Eftersom det är självrespektens år, är det inte mig det är fel på utan dem!
ha en underbar dag! skaffa er en underbar dag om inte annat. själv ser jag fram mot vänner ikväll. men inte mot att gå upp vid fem imorgon för att ta tåget. det roliga är dock att jag får åka till Köpenhamn. håll tummarna för att jag ine åker fast i tullen med alla mina Red bull...
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Jess

På vänner ikväll bjuds det på morötter, gurka, blomkål och tzatsiki. Ev popcorn om man vill. Så jag rekommenderar att middag bör intagas före ankomst. Mvh Jessica =)

2006-11-02 @ 10:38:09
Postat av: KK

Hannah! Hoppas du skaffar dig en härlig helg i Dinamraca. Själv ska jag på spökmiddag på lördag. Hoppas bara att Mr herpes har flygit sin väg innan dess. Jag är ledig förresten och har dagen till ära gått en underbar prommis, kul att se folk i stället för att ana dem i mörkret.
Puss puss

2006-11-02 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback