Vänner!

Hallå alla vänner!

Ska vi käka rå fisk ikväll vid sju? Vi har en extra medlem ikväll också, hoppas vi. Tänkte vi kunde ta med oss lådorna hem till mig, och så fixar jag lite dessert. Risken att man fortfarande är hungrig efter huvudrätten är ganska överhängande, eller... Hoppas att Tessi kan komma, du är ju proffset. Hade du roligt i London, vi väntar på rapporten!

Vidare har jag ofrivilligt hamnat i baby-land. Tre av mina vänner har inom två veckor avslöjat att dem ska yngla av sig! Vad har hänt, tror att det har något att göra med att jag är 25 nu, faan. Jag håller med Arne-anka. När Krille-krokodil säger att han vill skaffa barn tittar Arne på honom och frågar något i stil med, är du så trött på livet?! Nejdå, det är ju helt underbart att mina vänner tar sitt ansvar och befolkar detta kalla land. Då slipper ju jag...

Nu ska jag jobba med uppsatsen
//Hannah

Kommentarer
Postat av: Jess

Hallå!
Jag tycker att kl sju är perfekt, och rå fisk ska bli så himla gott!
kram kram

2006-11-22 @ 08:25:50
Postat av: Therese

Sounds good to me as well darling.
Vilka är det mer som ska ha barn?

Postat av: Hannah

Detta avslöjas ikväll, vissa är så tidigt ute att man kanske inte ska blogga med namn... Du har mailat virus till mig, men en av bilderna kunde jag se.

2006-11-22 @ 09:04:46
URL: http://www.kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback