C-uppsats ångest...

Jag tar uppmaningen på allvar, så jag ska oxå skriva några rader.

Nuläge:
Sverige saknar två ministrar. Hoppas Fredde kan hitta några som inta är fuffligare än fuffens. (Sanna, jag hejar på Fredde föra Gurra, vilken dag som helst) Vilken tur att vi har Calle iaf.
Jag har ångest över min c-uppsats. Måtte den idén jag har snurrande i huvudet vara genomförbar.
Mycket smärta i ryggslutet. oklart om det orsakats av body jam+body combat i lördags, eller om det är mina Travolta liknande moves på Nöjes som ligger bakom.
Otroligt nöjd med mina nya köksmöbler! det blev ett vitt bord med svarta stolar. Mina rosa Marimeckoburkar blir en perfekt färgklick...

På utelistan:
Kille från Stockholm, han får inte komma hit och hälsa på. Känns som slöseri med tid. Gårdagens telefonsamtal gjorde det mycket klart att vi aldrig kommer att vara på samma sida...
höst rusk, utan riktig höstkyla.
Att jag tappade bort mina nya fingervantar vid första användningstillfället.

På innelistan:
Att min goda vän Mats kom förbi och snicksnackade lite på jobbet igår (det var en evighet sedan).
Att Annas Momme kom och lämnade nyckeln till jobbet igår. i bakfyllevillan hade jag glömt att ta med min egen.
Att jag snart får åka till Köpenhamn
att jag snart blir ett år äldre och ska fira med ett litet kalas.
Per, för han är liksom en av de bästa jag känner!

Nu ska jag hem och kolla om böckerna kommit från lycknis. har de inte det så vill jag utfärda en varning till alla studenter att köpa böcker där.

kram till er alla blogglovers
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback