Hektiskt dygn

Då var mardrömsdygnet ÄNTLIGEN över... Jag och Therese har skrivit hemtenta och vi hade bara  24 futtiga timmar på oss. Med tanke på den mycket snäva tidsramen förvandlades jag genast till en total skrivgalning som sprang hemåt för att sätta igång med tentan så fort som möjligt, jag tillät knappt mig själv att gå på toaletten, än mindre ta  någon lunchrast eller några andra matpausar som ägde var längre bort från datorn än cirka en meter. När min sambo kom hem runt klockan 17, och jag var kvar på fråga ett, möttes han av kommentaren - du kan inte vara här hemma! ...hitta på något att göra... nån annanstans... och länge...! Stackarn...Tur att Hanky är en snäll kille=)
Klar med tentan blev jag väl knappast men någon gång efter kl 12 på natten stängde jag av datorn och  försöka slappna av tillräckligt för att kunna somna, det hela resulterade i en mycket orolig sömn med drömmar som handlade om vetenskapsteorier och annat flummigt..
Tur att vi kunde diskutera vissa frågor Therese, du var ett utmärkt bollplank=)
Idag ska jag vila, det är jag värd! Dessutom regnar det, då FÅR man vara inne och slappa.
//Marie

Kommentarer
Postat av: Therese

Du var också ett perfekt bollplank Marie! Räknade att jag tog sammanlagt 3 toapauser på min 10 timmar i bibblan igår. Varav två stycken sista timmen innan de stängde. När jag fortsatte hemma så behövde jag en till kissepaus men slå ut detta på hela dagen. Tänk vad lite stress kan tränga undan naturbehov :-)

2006-10-03 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback