Ska bara upprepa/uppdatera

Som jag redan skrivit så ska jag åka till London i slutet av november. Nu har tom någonstans att bo där! Vi bokade hotellet i förmiddags. Bor precis vid Piccadilly Circus. Blev lustig nog samma hotell som jag bodde på när jag var där senast, för elva år sedan...

men nu börjar jag ladda. fatta vad juligt och pyntat det kommer vara när jag är där!! Jag är nämligen en (som Hannah säger) julknarkare! Jag erkänner det själv men jag tänker inte gå ett tolvstegsprogram för att bli av med det!!! Bara så ni vet.

Nä nu måste jag sluta. Ska snart iväg på lägenhetsvisning.
Kram och trevlig helg på er!!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Gloom

Jag HATAR Piccadilly Circus!!!

Fast det är Pernilla Wahlgrens fel... jag börjar alltid nynna på hennes B-låt så fort jag hör det namnet!!!

Postat av: Marie

Ryser vid bara tanken på Pernilla Wahlgren...

2006-10-06 @ 21:03:47
Postat av: Therese

Det värsta är ju att det är en ny generation Wahlgren på tillväxt! Se bara vem som vann Lilla Melodifestivalen i helgen...

2006-10-09 @ 14:48:42
Postat av: Gloom

Jag såg till att slippa Lilla mellofestivalen, med råkade bli tvungen att se reprisen, höll på att storkna näe jag insåg vilken avkomma som vann!!!

2006-10-10 @ 12:06:24
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback