Tjat tjat

Ja, jag vet... Jag tjatar om det här med lägenhet men om ni inte är intresserade kan ni läsa något annat. Just nu är det soffproblematik i mitt liv.. Vad ska vi ha för soffa? Och hur kommer det gå då vi båda två är envisa som två getter? Kommer det att finnas en soffa med stort S som vi båda faller för eller kommer det bli en kamp som slutar i en kompromisslösning? Hmm... oavsett så är det definitivt nu. Själva ihopflyttandet alltså. Mitt kontrakt är nu övertaget av en annan tjej from 1/11.

En annan sak har slagit mig också.. Hur hanterar man hemska ovanor som den andre kanske har? Nu tror jag inte att J har några ovanor som jag inte vet om men det finns ju faktiskt en hypotetisk risk... Hur gör jag då? Skriker jag rakt ut "Vad gör du? Sluta med det där" eller får jag bita i det sura äpplet och tyst acceptera mitt misstag med att inte ta reda på såna här saker i förväg? Ni ser det kommer bara fler och fler funderingar.... Nu ska jag rensa skallen tror jag
Tjipp och hej!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback