Dags igen

Idag ska jag klippa mig. SO  vanligt har jag drabbats av klippångesten. Ska det bli en lugg igen eller ska jag behålla den utsparade luggen så jag kan fortsätta ha diadem. jag får ju inte glömma av denna jobbiga "mellanperioden" som jag haft då luggen varit varken kort eller lång och man har fått ha tråkhår för att kunan få bukt med den. Bra förslag på klippning mottages.
För övrigt har jag följande att säga:
Vi kommer inom en snar framtid starta ett upprop mot försvårad kurslitteratur. Det är inte nödvändigt att använda ord som inkommensurabel! Använd synonymer! Det är meningen att vi ska lära oss något och inte känna oss dumma. Vi vet att ni författare till studentlitteratur tycker ni är lite smartare än alla andra och vi tror er å måste ni då fortsätta bevisa detta genom ert svåra språk? Nä, trodde inte det heller.

För det andra så måste jag får berätta att jag besökt ett av de finaste köken någonsin. Ni som läser vår vän Fralles blogg har under våren kunnat läsa om hans svettiga köksrenovering. Men det lönade sig. Det har det så fint så det är inte klokt i hela lägenheten! Jag sa att jag kunde flytta in direkt!!!
Det var allt!
//Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

Therese! Du var jättefin i håret=)

2006-09-13 @ 16:30:39
Postat av: Therese

Tack Marie!
Cyklar du idag också? Jag har fått ont i halsen idag så jag låter cykeln stå...

2006-09-14 @ 08:22:37
Postat av: Marie

Jag cyklar idag!

2006-09-14 @ 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback