Dejt

Idag känner jag mig nästan som en liten skolflicka. Anledningen är att jag ska få gå på dejt ikväll. Det hela är utformat enligt konstens alla regler. För 1,5 vecka sedan blev jag uppringd av J som frågade ifall han fick lov att bjuda ut mig på en dejt med mat och bio. Igår bokades bord på den nyöppnade restauramgen och just nu funderar jag på vilken film jag vill se. Mest tid upptar naturligtvis tankarna av vad jag ska ha på mig.. Jag vill ju ha möjligheten att bli utfrågad på fler dejter så jag måste ju visa ett gott yttre :-)

Skämt åsido, jag tycker det är jättemysigt att bli uttfrågad på dejt fast man varit ihop i nästan 11 månader. På något sätt tycker jag det visar att man inte tar varandra för givna utan fortfarande bryr sig som när man nyss hade träffats. Hoppas ni andra med PV/FV fortfarande går ut på dejter ni också. Det är supermysigt!! Om inte, bjud ut din PV/FV redan ikväll!!!

//Therese

Kommentarer
Postat av: Gloom

OK, det är sån't man gör istället för att springa...

Du har några tips att collecta på min blogg...

Lycka till ikväll då!!! Tänk på att vara dig själv!!! ha ha ha

Postat av: Sanna

Jag tycker på allvar att ni verkar ha det helt underbart tillsammans!!
Ingen par-ångest över er alls.
Kram

2006-09-27 @ 11:54:18
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Therese

Sanna: vad du är snäll!! Vi försöker undvika att vara par-pariga. Skönt om folk tycker man verkar lyckas :-)

2006-09-27 @ 16:02:51
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback