Äggstra äggstra

Förlåt till er som läser för att ni var tvunga att stå ut med rubriken men jag har alltid velat skriva det och det passade lite idag. Dels är det påsk och dels så har jag identifierat en person från mitt förflutna.... Det finns en praktikant här. Kände igen henne när jag såg henne idag men kunde in placera henne. Tills det sa "klick" i skallen. För fem år sen dejtade jag en kille bara några få veckor. Men under de här veckorna hann jag bli utstirrad av han ex. Gissa vem det är? Jo, praktikanten! Eller var det så att han träffade henne efter mig och sen blängde på mig då hon fick veta varför jag hälsade på honom på stan? Kommer inte riktigt ihåg men oavsett så är hon ett ex till honom hon med nuförtiden!

Nu är det 40 minuter kvar innan jag går för dagen. Pelle var så snäll och erbjöd mig bilskjuts hem. Tack så mycket sa jag!!

Idag är det också klart med Samos i midsommarveckan! Allt är betalt och klart. Så på tisdag (vill ju kunna äta som jag vill i helgen!) börjar mitt "nya liv version 17".  Någon som vill haka på? Det är 73 dagar till avresa, dvs 2,5 månad. Det ska man väl kunna tappa ett par-tre kilon på?

Nu är det bara 35 minuter kvar! Vi hörs på tisdag alla bloggers!!
Glad Påsk
//Therese

Kommentarer
Postat av: Carola

Tack snälla för tipset. Man blir tokig där hemma av röklukten. Trevlig påsk.

Postat av: Kerstin

Scary med en arg praktikant... :-D

2007-04-07 @ 13:49:06
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Kerstin

En vän till mig fick missfall i torsdags, i vecka 17 ( drygt ). Mycket oväntat och väldigt ledsamt ( därav inlägget i bloggen ). :-(

2007-04-10 @ 23:00:26
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback