Fredag

Visst är det härligt när man vaknar av att solen går upp utanför och man ligger och myser lite i sängen och är glada över att det är fredag. Man går upp och äter lite frukost, slås återigen av att det är fredag och börjar diskutera lite vad man ska laga för god middag när man kommer hem. I vårt fall bestämde jag och J oss för fläckfilé med trttkantarellsås och rotfrukter i ugn. Mums. Jag fick det ärofyllda uppdraget att gå till systemet för att köpa en god flaska rött. Någon som har något bra förslag? Tipsa mig i såna fall.

Annars så sitter jag här med mina post-itlappar och betar av alla saker som står på dem. Hoppas ni har en härlig fredag precis som jag och att ni får en bra helg!

//Therese

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Mm...fläskfilé är mums! Själv tror jag att jag kör med uppvärmd risgrynsgröt ikväll, trots att jag lovat mig själv att hålla tassarna borta från de onyttiga små grötkorvarna. *suck* Inget kul att laga mat ensam.
Tycker by the way att du absolut skall skaffa ett likadant vrålåk som Arvid, stencoolt ju! Och om man jämför priset är det mycket billigare än en bil - 695 kronor ( svälj ) på Barnens Hus.

Postat av: Anonym

Jo jag har hört att trttkantarellerna frodas så här års. Rotfrukter i ugn..hm..det är du och mormor tessan...

2007-04-24 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback