oj oj

Här har det inte blivit uppdaterat på ett tag.... Men nu förösker jag göra ett ryck. Är fortfarande kvar på jobbet. Bussen till tåget går om en timme. Sitter här och filar på en slutrapport om en insats i Bolivia. Lite klurigt men snart klar tror jag.

Kan ju babbla lite om helgen när jag ändå är igång och skriver :-)
I lördags var det fest med stort F. Fast innan det hade jag en jättehärlig shoppingtur med en kompis. Skulle hitta en snygg vårjacka, gärna i färgen greige men misslyckades. Däremot hittade jag ett par underbara ljusrosa mockasinskor i skinn! Mina nya favoriter. Sen blev det lite annat också men inget ni är intresserade av tror jag.  

På kvällen var det dags för sexparty. Typ 12 tjejer var samlade hos Karolina och in kom sexgurun och dukade upp hela vardagsrumsbordet med saker. Tänk vad grejer det finns!! Fast vi fick inte lov att ställa frågor när hon höll på och demonstrerade sa hon. Då satt vi allt lite snopna... Men förklaringen var att då skulle det ta så lång tid. Stämningen dog lite där och alla satt som skolflcikor i bänken och lyssnade och vågade bara viska till varandra.

Men sen drog festen igång... Först på söndagen insåg jag hur full jag egentligen varit. Ni vet när man kommer ihåg att man blivit exalterad och skrattat åt saker och att man just då tycker man har stenkoll på skaer och ting för att dagen efter bli lika exalterad över samma skvaller en gång till fast bara ed en liten känsla av deja vu... Vilken lång och jobbigt mening det blev. Ni behöver inte läsa det. Jag var full helt enkelt.

Idag började som sagt min tågpendling. Funkar skitsmidigt, på den enkelresan jag åkt än så länge :-) Men det är klart att det är lättare när man bor mitt i stan och har nära till tågstationen. Måste vara jobbigare för de utifrån.. Upptäckte också att jag får åka som ungdom på månadskorten. jag har ju inte ens fyllt 25 och korten gäller tills man är 26. Tjoho sa snåljåpen i mig!!

Nä, nu ska Bolivia skrivas klart!
Ha en bra kväll!!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback