Nu har jag varit där

På IKEA alltså. Visst, mycket folk, men långt ifrån det kaos som man väntat sig. Vi pratade med en kille som jobbar där som J känner. Han sa att det hade varit mycket men inte den invasion som de väntat sig. Köpte dock inga stora grejor. Brrödformar (till J:s alla brödbak), påsklämmor och nya knoppar till luckona i köket. Tänk att något som kostar 15 spänn påsen kan göra sån stor skillnad! Vi har ett nytt kök!
Nä, nu ska jag mäta och dona så jag kan lista ut hur vi ska kunna förbättra hallen. SOm den är nu så är den ett förvaringskaos.. Idéer mottages tacksamt!
//Therese

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

åh, jag handlade också en massa nödvändigt strunt, men det är ju det som är så kul med ikea... man får hem en massa saker som eg inte behöver ta så mycket plats och inte är så dyrt heller! Jag köpte rosa badrumsmattor:D, ljus (så klart!), gardiner mm...
Det bästa i hallen är att försöka ha så lite som möjligt i den tycker jag... inte så trevligt för gäster att komma in i ett os av "fotjuice" och massa ytterkläder:( så jag satsar på att hålla ordning och försöka stuva undan allt i garderoberna, så kan det bara är trevligt, öppet och fint i hallen:) lycka till!

Postat av: Therese

Tack för tipsen. Vi kollar efter något snyggt skoskåp att ställa in i det pyttiga smygen som är direkt till vänster när man kommer in. Smygen är inte ens så djup att jackor kan hänga där på galge utan att halva jackan hänger ut i gången. Försökte hitta en hatthylla med stängerna på korta ledden istället så att jagckorna hänger parallellt med väggen istället men hittade ingen sån :-(

2007-08-30 @ 10:21:05
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Bakar din sambo???????? ( Sitter framför datorn riktigt svart i ansiktet av bitter avundsjuka ) Va f-n....somliga har det ruskigt bra.

2007-08-30 @ 10:34:00
URL: http://litenarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback