Ris och ros!

Idag är jag ledig, ska göra massa saker är det tänkt. Bla ringa en massa samtal för att säga upp diverse saker. Vilket osökt för oss till Ris och Ros.
 
Ris till det förbannade bredbandsbolaget som har en tre månaders uppsägningstid, tros att de lovade att jag skulle slippa den om jag flyttade till ett hus där bredbandsbolaget inte fanns. Det har ju liksom inte fungerat på hela tiden jag haft det!

Ros till tele2, som utan en massa försök att sälja på mig något, enkelt avslutade den tjänst jag hade hos dem. Tack för det Johan på tele2.

Jag har nog mest rosor att dela ut faktiskt. En stor ros till min kära vän som kom hem med färskt bröd till frukost! Även apotekets hemsida förtjänar en ros. Gott att man kan kolla allt om alla preparat de säljer, med eller utan recept.

Nu ska jag fixa vidare, det är så mycket att göra när man ska flytta.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback